الماس دانلود

مدیر وبلاگ محمد ثابتی. نظر یادتون نره . دهکده ی دانلود

الماس دانلود

مدیر وبلاگ محمد ثابتی. نظر یادتون نره . دهکده ی دانلود

آنتی ویروس

آنتی ویروس جدید و کم حجم با امکانات وسیع  Hitman Pro 3.7.0 Build 185 (x86x64)

آنتی ویروس جدید و کم حجم با امکانات وسیع Hitman Pro 3.7.0 Build 185 (x86x64)

تحقیقات نشان می دهد که بسیاری از کامپیوترها  آلوده  شده اند، حتی اگر مجموعه های امنیتی نصب شده باشد .
این نرم افزار سریعترین راه حل برای دیدن اینکه کامپیوتر شما به ویروس آلوده است یا نه می باشد .
این نرم افزار به دلیل حجم کم قابل حمل بوده و دارای امکانات قوی است .از ویژگی های بارز این نرم افزار امنیتی شناسایی و حذف ویروس ها ، بد افزارها ، تروجان ها ، rootkits و مخرب های دیگر می باشد .

نکته:

Hitman Pro آنتی ویروسی ترکیبی ، سبک و البته قدرتمند از موتورهای اسکن قدرتمند (G DATA،Avira،ESET NOD32،Prevx CSI،A-Squared)که به شکل cloud-based استفاده میکند.

لازم به یادآوری هست که آنتی ویروس GDATA شامل موتورهای Bitdefender و آواست هست و همچنین A-Squared شامل آنتی ویروس Ikarus هم میباشد .پس این آنتی ویروس 7 موتوره هست!!!

ویژگی های هیتمن Hitman Pro 3.7.0 Build 185 (x86x64) :
- تشخیص و حذف ویروس ها ، تروجان ها ، rootkits ، جاسوس افزارها و دیگر تروجان.
-مدل جدید در پیدا کردن ویروس ها
-اسکن های کوتاه مدت
- سیستم جستجو در عرض چند دقیقه.
- بدون بار اضافی سیستم.
- بازیابی تغییرات ساخته شده توسط برنامه های مخرب در کامپیوتر به طور خودکار .
- ایجاد یک نقطه چک کردن (restore Point ) در سیستم برای بازگردانی سیستم به قبل از از بین بردن برنامه های مخرب.
- حذف منابع ویروس ها (مانند کلید های میانبر و رجیستری.
-  رایگان.
-  پشتیبانی رایگان آنلاین به زبان انگلیسی ، آلمانی و هلندی..

- پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 10.86 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/550259/آنتی-ویروس-جدید-و-کم-حجم-با-امکانات-وسیع-Hitman-Pro-3-7-0-Build-185-(x86x64)/


فایروال قوی و مطمئن و البته رایگان با ZoneAlarm Free Firewall 11.0.038.000

فایروال قوی و مطمئن و البته رایگان با ZoneAlarm Free Firewall 11.0.038.000

ZoneAlarm Free Firewall  یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای دیوار آتش و نسخه رایگان آن یکی از بهترین نرم افزارهای کاملا Free جهت عملکرد مکمل آنتی ویروس و حفاظت کامپیوترهای شخصی میباشد  ZoneAlarm یک نرم افزار کاملا رایگان حفاظتی بوده وصرفا هم به عنوان فایروال یا دیوار آتش شناخته میگردید ولی موفقیتهای بسیار درخشان آن سبب گردید در اندک زمانی تیم توسعه نرم افزار که شاید در آن هنگام تنها به عنوان یک تیم آماتور شناخته میگردید ،با بنیان موسسه ZoneAlarm و گسترش محصولات خود به نسخه های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ، محصولات تجاری خود وارد بازار رقابت فشرده محصولات امنیتی نمایند . البته نسخه رایگان دیوار آتش همچنان در لیست محصولات ZoneAlarm قرار داشت ولی تا یکی دو سال گذشته مورد توجه جدی مدیران موسسه قرار نداشت و تنها محدود گردیده بود به یک نرم افزار بسیار کم حجم ( حدود یک مگابایت ) که فقط میتوانست IP کابران را در شبکه محو نماید . خوشبختانه در یک سال گذشته رقابت شدید بین محصولات امنیتی و وجود محصولات رایگان از رقیبان قدرتمندی چون Comodo Firewall و Outpost Firewall سبب گردید ZoneAlarm نیز با یک تجدید نظر اساسی در نسخه Free خود آن را سطح مطلوبی از نظر رقابت با سایر محصولات مشابه قرار دهد .
ZoneAlarm یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای دیوار آتش و نسخه رایگان آن یکی از بهترین نرم افزارهای کاملا Free جهت عملکرد مکمل آنتی ویروس و حفاظت کامپیوترهای شخصی میباشد .
ZoneAlarm یک نرم افزار کاملا رایگان حفاظتی بوده وصرفا هم به عنوان فایروال یا دیوار آتش شناخته میگردید ولی موفقیتهای بسیار درخشان آن سبب گردید در اندک زمانی تیم توسعه نرم افزار که شاید در آن هنگام تنها به عنوان یک تیم آماتور شناخته میگردید ،با بنیان موسسه ZoneAlarm و گسترش محصولات خود به نسخه های آنتی ویروس و اینترنت سکیوریتی ، محصولات تجاری خود وارد بازار رقابت فشرده محصولات امنیتی نمایند . البته نسخه رایگان دیوار آتش همچنان در لیست محصولات ZoneAlarm قرار داشت ولی تا یکی دو سال گذشته مورد توجه جدی مدیران موسسه قرار نداشت و تنها محدود گردیده بود به یک نرم افزار بسیار کم حجم ( حدود یک مگابایت ) که فقط میتوانست IP کابران را در شبکه محو نماید . خوشبختانه در یک سال گذشته رقابت شدید بین محصولات امنیتی و وجود محصولات رایگان از رقیبان قدرتمندی چون Comodo Firewall و Outpost Firewall سبب گردید ZoneAlarm نیز با یک تجدید نظر اساسی در نسخه Free خود آن را سطح مطلوبی از نظر رقابت با سایر محصولات مشابه قرار دهد .
البته چنانکه دوستان گرامی به طور یقین مستحضر میباشند سیاست کلی اکثر شرکتهای تجاری عدم تبلیغ گسترده بر روی محصولات رایگان میباشد ، چرا که همیشه فراهم ساختن زمینه فروش محصولات تجاری در اولویت شماره یک این موسسات قرار دارد .
در نگارش جدید دیوار آتش ZoneAlarm مطابق سیاست قدیمی این موسسه ابتدا Hide IP آی پی سیستم مورد حفاظت از دسترسی خارج میگردد ( دوستان توجه داشته باشند Hide IP با تغییر آی پی متفاوت میباشد ) و سپس کلیه پورتهای غیر قابل استفاده مسدود میگردد . دوستان آشنا با هک به خوبی به این نکته واقف میباشند که صرفنظر از اکراه اکثر هکرهای عزیز از هک Client ها ( بیشتر به دلیل تغییر مداوم آی پی ) عدم دسترسی به آی پی سیستم مورد نظر یکی بزرگترین مشکلات ادامه هر نوع عملیات هک از جمله گرفتن شل ویا اجرای اکسپلویت بر روی کامپیوتر قربانی میباشد و ZoneAlarm با در پیش گرفتن همین سیاست قدیمی نفوذ به سیستم حفاظت شده بسیار دشوار ( البته نه غیر ممکن ) میسازد . لازم به ذکر میباشد بسیاری از فایروالهای گرانقیمت سخت افزاری نیز با استفاده از تکنیک مشابه سیستم حفاظت شده توسط خود را بر روی اینترنت نامرئی مینمایند .
نکته جالب دیگری که در مورد ZoneAlarm Free شایان توجه میباشد . توجه خاص فایرول به حرکات نرم افزارهای اجرا شده بر روی سیستم مورد حفاظت خود میباشد چرا که اگر نسخه رایگان زون آلارم یک Two-Way Firewall به حساب نمی آید ( Two-Way فایروال به دیوار آتشی گفته میشود که از سیستم عامل هم در مقابل عوامل خارجی و هم کاربران و نرم افزارهای موجود محافظت نماید ) ولی امکان کنترل نرم افزارهای موجود بر سیستم به آن اضافه گردیده است که حقیقتا نیز برای برخی از کاربران خانگی ضروری میباشد . همچنین توجه به این نکته ضروری میباشد که ZoneAlarm Free به صورت رایگان فقط برای کابران خانگی ارائه گردیده است و طبیعتا از گزینه های مربوط به شبکه که بیشتر مختص محیطهای تجاری میباشد پشتیبانی نخواهد کرد . همچنین دیوار آتش ZoneAlarm دارای Active Guard کوچکی میباشد که آن نیز هر از چند گاهی نیازمند آپدیت میباشد و با دریافت حجم اندکی از اینترنت بانک اطلاعاتی خود را به روز مینماید .

دریافت فایل برنامه ( 104.49 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/549918/فایروال-قوی-و-مطمئن-و-البته-رایگان-با-ZoneAlarm-Free-Firewall-11-0-038-000/


آنتی ویروس رایگان پاندا Panda Cloud Antivirus 2.1

 

یکی از نیازهای عمده کاربران کامپیوترها داشت یک آنتی ویروس قدرتمند جهت مقابله با ویروسهای مختلف است که از انواع راههای ورودی چون شبکه، فلش مموری ها، اینترنت و ... وارد سیستم کاربران میشوند و با انجام اعمال مخرب موجب وارد آمدن خسارت به سیستم میگردند.
اگر دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند و در عین حال رایگان میگردید تا دیگر مشکل ریجستری آن را نداشته باشید و در عین حال از یک آنتی ویروس قدرتمند که دیتابیس بروزی داشته باشد استفاده کنید ما به شما نرم افزارضد ویروس جدید شرکت امنیتی پاندا رو توصیه میکنیم که یکی از شرکتهای پیشرو در امور امنیتی رایانه هاست و معمولا در امر شناسایی ویروسهای جدید و ارائه وصله های امنیتی جهت مقابله با آنها در زمره برترین شرکتها قرار دارد.
نرم افزاری که جدیدا این شرکت ارائه داده است کاملا رایگان بوده و به ساده ترین شکل ممکن نصب گردیده و شروع به فعالیت میکند.
ویژگی های کلیدی نرم افزار Panda Cloud Antivirus:
- کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت و ریجستر نمودن
- دارای دیتابیس قدرتمند جهت مقابله با عنوان ویروس ها
- نصب و راه اندازی بسیار آسان
- و…

دریافت فایل برنامه ( 41.73 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/651385/آنتی-ویروس-رایگان-پاندا-Panda-Cloud-Antivirus-2-1/


پدیده جدید کاسپر اسکای Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 DC 03.12.2012 Portable

پدیده جدید کاسپر اسکای Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 DC 03.12.2012 Portable

یکی از دغدغه ها و دل نگرانی های هریک از کاربران کامپیوتر ، نگرانی از آلوده شدن کامپیوتر خود به ویروس ها می باشد که همواره از این بابت نگران هستند و قصد دارند که همواره از این امر در امان باشند. اما هنگامی که کامپیوتر آنها به ویروس آلوده شد، چه راهی پیش روی آنها هست ؟ برای پاکیزه کردن کامپیوتر از ویروس ها چه کاری باید انجام دهند. یکی از نام های نرم افزار هایی که در میان نرم افزار های آنتی ویروس بسیار محبوب می باشد ، نرم افزار Kaspersky می باشد که یکی از نرم افزار هایی که با نام Kaspersky Virus Removal Tool به طور رایگان در اختیار کاربران خود قرار داده است که برای اسکن سیستم برای پیدا کردن ویروس ها و حذف آن هاست .این نرم افزار امکان اسکن محل های خاص مانند ایمیل ها و استارت آپ ویندوز را هم دارد و پس از شناسایی ویروس ها ، آنها را حذف کرده و یا در حالت قرنطینه نگه می دارد تا آسیبی به سیستم نرسانند.
برخی از ویژگی های این نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool 11.0.0.1245 DC 03.12.2012 Portable :
- محیط نرم افزاری ساده
- توانایی نصب بروی کامپیوترهای آلوده و حتی در حالت Safe Mode .( در واقع شما فقط آن را Extract می کنید)
- پیدا کردن و پاکسازی بد افزارها با استفاده از ترکیب کارایی از signature detection و heuristic analyzer
- عدم نیاز به Activation و مجانی بودن نرم افزار
- پاکسازی خودکار و دستی viruses, Trojans و worms ها.
- پاکسازی خودکار و دستی Spyware و Adware ها.
- پاکسازی خودکار و دستی همه انواع Rootkit ها.

 

دریافت فایل برنامه ( 68.51 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/549802/پدیده-جدید-کاسپر-اسکای-Kaspersky-Virus-Removal-Tool-11-0-0-1245-DC-03-12-2012-Portable/


آنتی ویروس قدرتمند کاسپراسکای 2013 با Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.1.4190 (a.b) Final

آنتی ویروس قدرتمند کاسپراسکای 2013 با Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.1.4190 (a.b) Final

نرم افزار  KASPERSKY ANTIVIRUS بسته آنتی ویروس قدرتمند و معروف زمینه نابودی ویروس، تروجان و نرم افزارهای مخرب است. این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات و ویژگی های منحصر به فردی که دارای می باشد توانسته است در میان محبوترین نرم افزارهای ضد ویروس قرار بگیرد. این نرم افزار همواره در رتبه بهترین های نرم افزارهای ضد ویروس دنیا قرار گرفته است. این نرم افزار با نظارت کامل بر روی هارد دیسک و قسمت های مختلف و همچنین کنترل کامل بر روی فایل های در حال اجرا مانع از ورود و اجرای فایل های آلوده در سیستم می شود.
قابلیت های نرم افزار  Kaspersky Anti-Virus 2013 13.0.1.4190 (a.b) Final :

دارنده کاملترین دائره المعارف ویروس ها
مرکز کنترل و مدیریت شبکه مطمئن
نظارت و کنترل کامل دقیق بر هارد دیسک
کنترل فایل های در حال اجرا در حافظه سیستم
کنترل بر تمامی فعالیت های اینترنتی و چک نمودن ورودی و خروجی های سیستم در اینترنت
برقراری امنیت برای اطلاعات هارد دیسک
سریع ترین در بروز رسانی بانک اطلاعات آنتی ویروس در مقابل ویروس های جدید
بهترین و سریع ترین در شناسایی انواع ویروس ها
بهبود استفاده از تکنولوژی SANDBOX به صورت ایجاد یک محیط مجاری برای اجرا و تست کردن یک فایل بدون آسیب به سیستم عامل
محافظت از نامه های الکترونیکی
اضافه شدن ابزار های کنترل هوشمند
بهبود سیستم حفاظتی
قابلیت استفاده از SANDBOX برای مرورگرهای وب
امکان تشخیص سایت بانک ها و مراقبت از اطلاعات کاربر در هنگام کار با این سایت ها
سوئیچ کردن به حالت امن در هنگام مرور سایت های مشکوک
حذف آلودگی از فایل ها
تشخیص اجزای آلوده یک صفحه اینترنتی
امکان مسدود کردن دسترسی به دامین های غیر امن
بهره گیری از اطلاعات نرم افزارهای ثبت شده در شبکه کاسپراسکی
محافظت در مقابل اسپم ها
جلوگیری از ظاهر شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم
امکان استفاده کاربران ویندوز ویستا از GADGET مخصوص این برنامه برای کنترل امنیت سیستم
زیر نظر داشتن قسمت های مختلف سیستم
اسکن اینترنت اکسپلورر و جلوگیری از حملات مخفی از طریق این مرورگر
جلوگیری از ورود به سایت هایی که حاوی MALEWARE می باشند
برگرداندن تغییراتی که ویروس روی ویندوز می گذارد
امکانی جهت تشخیص ساعات بیکاری سیستم و انجام وظایف لازم در آن زمان
امکان کنترل درخواست های مشکوک از DNS
اسکن انتقال اطلاعات از طریق FTP علاوه بر HTTP
بهبود امکان ساخت دیسک نجات با قابلیت رایت روی CD و USB
اضافه شدن TOOLBAR برای مرورگرها

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 154.77 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/622717/آنتی-ویروس-قدرتمند-کاسپراسکای-2013-با-Kaspersky-Anti-Virus-2013-13-0-1-4190-(a-b)-Final/


آنتی ویروس اوست نسخه حرفه ای avast! Antivirus Pro 2012 v7.0.1474 Final

آنتی ویروس اوست نسخه حرفه ای avast! Antivirus Pro 2012 v7.0.1474 Final

avast! Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
قابلیت های کلیدی نرم افزار avast Antivirus Professional 2012  v7.0.1474 Final :
-  دارای موتور ویروس یابی با قابلیت های برجسته جستجو برای پیدا کردن انواع ویروس ها، تروجان ها و ...
- دارای محیطی ساده، شروع سریع جسجوی موردی (جستجوی قسمت های مشخص شده توسط کاربر)، تغییر سریع و راحت تنظیمات و ...
- ویژگی Resident protection. این ویژگی یکی از مهم ترین ویژگی های آنتی ویروس های امروزی می باشد و برای از بین بردن ویروس ها قبل از فعالیت و آلوده کردن سیستم (مانند ویروس های مقیم در حافظه) کاربرد دارد
- محافظت از Email ها. این آنتی ویروس دارای دو ماژول مستقل برای محافظت از Email ها می باشد
- جستجو کننده ای جامع که بر روی پروتکل های SMTP/POP3/IMAP4 کار می کند و قابلیت محافظت از تمام ایمیل کلاینت هایی را دارد که از این پروتکل ها استفاده می کنند
- پلاگینی برای محافظت از Microsoft Outlook
- قابلیت محافظت از سیستم در برابر انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و ... جدید و ناشناخته
- دارای Script Blocker برای محافظت و بلوکه کردن اسکریپت های آلوده ای که در کامپیوتر و یا مرورگر ها اجرا می شوند.
- قابلیت آپدیت خودکار و همیشگی آنتی ویروس
- دارای Virus Chest برای جداسازی ویروس ها از سیستم عامل ویندوز و قرنطینه آن ها در محیطی امن و جلوگیری از فعالیت مجدد آن ها
- یکپارچگی و هماهنگی کامل با سیستم عامل به گونه ای که در محیط ویندوز با راست کلیک بر روی هر فایل یا پوشه ای می توانید آن ها را اسکن کنید
- جستجو به وسیله خط فرمان با قابلیت های پیشرفته و مناسب برای کاربران حرفه ای
- و ...

نکات:
1- شروع به نصب نرم افزار کنید و در طی مراحل نصب، در پنجره License گزینه Supply a license file را انتخاب کرده و با استفاده از دکمه Browse فایل لایسنس دانلود شده را مرور کنید و مراحل نصب را تا انتها ادامه دهید.
2- آموزش و کرک نرم افزار در صفحه دانلود موجود است.

-پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

دریافت فایل برنامه ( 115.28 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/552526/آنتی-ویروس-اوست-نسخه-حرفه-ای-avast-Antivirus-Pro-2012-v7-0-1474-Final/


آنتی ویروس رایگان آواست avast! Antivirus Free 2012 v7.0.1474 Final

آنتی ویروس رایگان آواست avast! Antivirus Free 2012 v7.0.1474 Final

آنتی ویروس رایگان Avast Antivirus Free یک آنتی ویروس عالی برای کاربرانی است که روزانه از ایمیل و صفحات وب استفاده می کنند. اگر اطلاعات حساس بر روی دستگاه خود دارید و یا از فروشگاه معتبر خرید می کنید یا از بانک های آنلاین استفاده می کنید پیشنهاد حساس ما به شما آنتی ویروس آواست (اوست) است.

امکانات نرم افزار Avast Antivirus Free 2012 7.0.1474 Final :

دارای نرم افزار ضدجاسوسی و دزدی اطلاعات

محافظ اینترنت و صفحات وب

دارای سیستم Anti-Rootkit

قابلیت بروزرسانی خودکار

قابلیت پیشرفته محافظت از خود آنتی ویروس

بخش ویروس یاب Virus Chest

دارای هسته نرم افزاری آنتی ویروس

قابلیت همخوانی و یکی شدن با سیستم عامل

رابط کاربری ساده و گیرا

قابلیت مقیم شدن در حافظه برای محافظت از آن

پشتیبانی از سیستم عامل های ۶۴ بیتی

دارای بخش محافظت از نرم افزار های P2P و نرم افزار چت و پیام رسان مثل یاهو مسنجر

قابلیت محافظت اولیه از کامپیوتر شما در شبکه

پشتیبانی از سیستم عامل های : ویندوز ۲۰۰۰, ویندوز XP, ویندوز سون, ویندوز ویستا (همه به صورت ۳۲بیتی و ۶۴بیتی)

حداقل : سی پی یو پنتیوم ۳ و ۱۲۸ مگابایت رم و ۱۰۰ مگابایت فضای هارد دیسک نیاز است.

دریافت فایل برنامه ( 89.20 مگابایت ) 

http://rasekhoon.net/software/download/547468/آنتی-ویروس-رایگان-آواست-avast-Antivirus-Free-2012-v7-0-1474-Final/


بهترین آنتی ویروس حال حاضر جهان BitDefender AntiVirus Pluse 2013 Build 16.18.0.1406 x86 x64

بهترین آنتی ویروس حال حاضر جهان BitDefender AntiVirus Pluse 2013 Build 16.18.0.1406 x86 x64

BitDefender AntiVirus Pro  یکی از بهترین آنتی ویروس های حال حاضر جهان می باشد که با وجود آن در رایانه تان و آپدیت مداوم آن دیگر نگرانی از بابت ویروس ها و تروجان ها نخواهید داشت . معمولا از مواردی که باعث می شود یک آنتی ویروس به آنتی ویروس دیگر ترجیح داده شود مقدار استفاده ی آن از قطعات رایانه به خصوص رم و سی پی یو می باشد که خوشبختانه BitDefender Antivirus استفاده ی بسیار بهینه از این قطعات دارد و ویندوز را اصطلاحا سنگین نمی کند . زمان بار گذاری رایانه بعد از نصب این آنتی ویروس نیز تقریبا به همان مقدار خواهد بود که در نوع خود بی نظیر است . از نظر شناسایی ویروس ها و تروجان ها و سرعت اسکن هارد نیز BitDefender Antivirus از بهترین آنتی ویروس ها محسوب می شود که امروزه از آن به عنوان یک آنتی ویروس مطمئن یاد می کنند . البته به خاطر داشته باشید که تنها نصب آنتی ویروس کافی نیست . آنتی ویروس شما برای شناسایی جدیدترین ویروس ها که سرعت پیشرفت آنها نیز بسیار زیاد است ، باید به روز باشد . البته نگران آپدیت این آنتی ویروس نباشید . حجم آپدیت بیت دفندر در هر مرحله کم است و نیازمند صرف مدت زمان زیادی اتصال به اینترنت نیست .

پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار BitDefender AntiVirus Pluse 2013 Build 16.18.0.1406 :

جلوگیری از نفوذ ویروسهایی که از اینترنت قصد ورود به سیستم را دارند
امکان آپدیت نرم افزار جهت معرفی بد افزارهای جدید به آن
امکان آنالیز و اسکن دقیق هارد برای یافتن بد افزارها
بخش قدرتمند اسکن زنده برای جلوگیری از ورود ویروس ها
امکان ویروس کشی حافظه های خارجی مانند فلش مموری
محافظت کامل از سیستم در مقابل نفوذ عوامل مخرب
پاکسازی خودکار عوامل مخرب در صورت مشاهده آنها
داشتن سرعت مناسب رایانه پس از نصب نرم افزار
استفاده ی ناچیز از پردازنده و رم سیستم
امکان قرنطینه نمودن فایلهای مشکوک
داشتن محیط زیبا و کاربرپسند
سازگار با ویندوز های مختلف
کاربرد آسان

پسورد فایل فشرده : www.rasekhoon.net

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد